kurz chudnutia

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

Viva (predtým a potom)

                 Som žena s problémom, aký majú tisícky žien v tomto meste. Pracujem v kancelárii, po celodennom stresujúcom dni prídu na rad rodinné povinnosti, domácnosť. Až potom si konečne  v kľude vychutnám prvé jedlo dňa a zostávam v „ležmej“ polohe zmorená od únavy. A potom jedného dňa vám to dôjde: Veď som stále unavená. Bolesti chrbta sa zdajú neznesiteľné. Nohy bolia každý deň. A ako to vyzerám, ťažko sa pozerať do zrkadla. Všade mi niečo  trčí, v žiadnom oblečení už nevyzerám dobre.  A poviete si: „Tak a dosť, takto to ďalej nepôjde, musím s tým niečo robiť“.   No a hneď  na druhý deň po tomto mojom výroku sa zjaví nadšená kamoška: „Počúvaj, natrafila som na  takýto kurz chudnutia, vyzerá veľmi  rozumne a zaujímavo,  mohli by sme to omrknúť?“  „Jasnééééé ideme,“ bola moja odpoveď, keďže sa sama neviem do ničoho dokopať. Tak sme sa prihlásili a šli. 

 

viva01

         

          Prvá hodina bola fajn.  Zábava. Na druhej sa vám už chce smiať aj plakať zároveň. Dozviete sa  o vašom vlastnom tele, čo ste doteraz netušili. Priznávam, že do ďalších asi  10-tich tréningov som sa musela nútiť a bolelo ma okrem uší snáď všetko, ale chodila som, nejako mi to dávalo zmysel. Musela som prejsť všetkými týmito pocitmi, aby som pochopila ľudí, ktorí pravidelne cvičia, prečo to robia...

            Kamoška sa na to vybodla ale ja som chodila ďalej, lebo kilečká, ale hlavne centimetre, šli pomaly dolu. Bolesti pominuli a - ajhľa vlastne veď už ani chrbát nebolí. Najlepšie to je vidno na oblečení, v obchodoch už hľadám aj o dve konfekčné čísla menšie veci, a aj z tých sú mi niektoré voľné. Najväčšiu radosť  mám z reakcií mojich známych:  „Čo sa ti deje, že tak chudneš?“ „Nejako dobre vyzeráš, čo je  s tebou?“  „ Ako to robíš? “. A že to teda ľudia vnímajú! A aj tí, o ktorých by som si myslela, že si ma vôbec nikdy  nevšimli.  Tak sa tréningy  stali pre mňa príjemnou súčasťou života.  Moje telo dokáže to, čomu by som ešte pred pár mesiacmi  neverila. A keď prišli  Vianoce a malá prestávka, tak som sa už nevedela dočkať prvého tréningu po sviatkoch. Toto keby mi niekto povedal pred tým, tak ho vysmejem. Presne tak isto, ako keby mi niekto pred tým povedal, že ma chce odfotiť  v akrobatickej póze.

           Tak toto som ja  Viva, ľahšia o 8 kg z čistého tuku, svaly sú viditeľné  a z pásu je  o 15 cm menej.  Až keď som to zažila na vlastnej koži, uvedomila som si, že v mojom prípade nešlo až tak o kilá, ako o vytvarovanie mojej postavy. A hlavne moja kondícia a stravovacie návyky sú úplne niekde inde.  Stále pokračujem,  idem si za svojim cieľom.  Za čas prispejem ďalšími  fotkami.

                             Potrebuješ schudnúť? Odporúčam ti Kurz chudnutia vo Fly Zone. Kurz obsahuje pravidelné merania biologických hodnôt (váha, svalovina, tuk, voda, kosti), vypracovanie osobného plánu na chudnutie, špeciálne tréningy pre ľudí s vyššou nadváhou.

                                                            Nový kurz začína 3.10.2016 a trá 3 mesiace

                                                                                 cena 50€/mesiac

Viac info na: 0905 851 545 alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. (napíšte nám a zistite koľko môžete schudnúť na tomto kurze)

viva02

  

viva03

 

             

viva1

 

 ____________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Prečo na jeseň a v zime priberáme viac?

    Nedávno som si vo fitku vypočula  jeden rozhovor. Ženy sa sťažovali na to, že s jeseňou a chladnejším počasím, im chudnutie robí oveľa väčšie problémy. Máte aj vy v tomto období chuť na vysoko kalorické jedlá? Priberáte viac? Nájdite dôvod prečo  sa to deje práve v období jesene a zimy. U každého môže byť  ten dôvod iný. Ak zistíte čo je tým vašim spúšťačom priberania, môžete sa ho ľahko zbaviť. Tu je zopár dobrých rád.

Rozhýbte sa

Vaše chute môžu byť spôsobené pocitom chladu, ktorý sa jedlom snažíte zahnať. Nájdite iné možnosti ako jedlo a deku. Rozhýbte sa! Bežné aktivity ako prechádzka do obchodu namiesto jazdy vo vyhriatom aute, vyšliapanie schodov namiesto použitia výťahu či trochu dynamickejšie domáce upratovanie vášmu metabolizmu pomôžu viac ako teplá deka a chipsy.

Nezaháňajte smútok čokoládou

Postrach číslo dva – Poznáme to všetci, zatiahnutá obloha, sychravé počasie a málo slnka nám často prinášajú melancholickú náladu. V týchto obdobiach mávame znateľne menej pocit šťastia než na jar či v lete. Človek so zlou náladou siahne na sladké a vysoko kalorické dobroty, ktoré mu zdanlivo pocit šťastia nahradia. (až kým sa nepostaví a váhu ).

Zabite nudu

Tretím postrachom je – nuda. Počasie nás neláka ísť von, naše aktivity sa čím ďalej tým viac sústreďujú do interiéru. A povedzme si pravdu, na gauči pred telkou je nám najpohodlnejšie. Koľko času denne tam strávite vy? Chladné počasie je výborný čas na objavovanie cvičení vo vašom meste. Zacvičte si čo vám najviac vyhovuje. Pokojné tempo jogy alebo energická zumba. Cvičenie vás nie len zahreje ale naštartuje váš metabolizmus, začnete cítiť viac energie a čo je najdôležitejšie, namiesto leňošenia doma a priberania budete chudnúť! Okrem toho sa stretnete  s novými ľuďmi a to je presne to čo aj u nás tvorí veľkú časť úspechu pri zhadzovaní kíl- príjemný kolektív, ktorý nekompromisne zabije pocit nudy.

Znížte teplotu v spálni

Snažíte sa ospravedlniť sami pred sebou tým, že tuk vás v zime aspoň zahreje? Nie je to celkom tak. Tuk nachádzajúci sa v našich „faldíkoch“ je z bieleho tukového tkaniva. To nezahrieva. Existuje však aj hnedé tukové tkanivo. To na rozdiel od bieleho obsahuje veľa mitochondrií (mikroskopických „zriadení“ buniek, ktoré používajú tuk a glukózu na výrobu energie a tepla pre život celého organizmu). Tento druh tuku majú hlavne bábätka a vekom sa vytráca. Vedci však zistili, že ho majú aj dospelí . Dokonca ho môžeme prebudiť k činnosti. Ako uvádza odborník na výživu, MUDr. Igor Bukovský, toto tkanivo  spaľuje tuk a glukózu najviac zo všetkých našich tkanív. „50 g hnedého tuku dokáže spáliť za deň až okolo 500 kalórií = 25 kilogramov tuku za rok“. Ako ho teda môžeme aktivovať? Znížte teplotu v miestnosti kde spíte. Japonskí vedci Sato, Kanikowska a Iwase zistili, že ak znížite teplotu vzduch pri spánku na 18°, hnedý tuk sa aktivuje a spaľuje energiu aby vás zahrial. Otužujte sa. Studená sprcha, saunovanie, ľadový kúpeľ a podobne stimulujú aktivitu hnedého tuku veľmi účinne.

Mám záujem o kurz chudnutia

Ak máte ďalšie otázky ohľadom chudnutia, kontaktujte ma a rada vám odpoviem. Som fitness  trénerka a odborníčka na vysokú nadváhu. Snažím sa ľuďom s vyššou nadváhou prinášať spôsoby chudnutia, ktoré sú prispôsobené ich možnostiam, ktoré nebolia a nevyžadujú hladovanie. Chudnúť sa dá aj príjemne a zdravo.

Zanechajte mi správu : http://www.fly-zone.sk/index.php/contacrs

Jana Opálenská 

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

Prečo po schudnutí tak často priberieme späť

                     Je veľa ľudí, ktorí sa ani nechcú pustiť do chudnutia kvôli predstave, že sa budú nejaký čas trápiť, hladovať, a potom, keď prejdú na starý spôsob života, znova priberú. A ich predstava je úplne správna. Dieta znamená odopierať si to, čo milujem, a nútiť sa jesť to, čo mi nechutí. A tento konflikt sa nedá dlho vydržať. Práve preto na schudnutie nie je dobrá dieta. Omnoho efektívnejšie je poznať potraviny, ktoré bežne konzumujeme. Naučiť sa, čo v tele spôsobujú a ako rýchlo sa dokážu zmetabolizovať čiže zmeniť sa na potrebnú energiu a nepotrebný tuk.  Potom je už veľmi jednoduché vybrať si, čo si dám na obed a čo si dám na večeru. Je to ako šoférovanie- nie je úplne najjednoduchšie sa to naučiť, a chvíľku to aj trvá, ale potom to už viete celý život.

                Ďalším veľkým problémom je boj s chuťami, či už na sladké, alebo v prípade mužov skôr na tučné jedlo. Pri odtučnovacej diete si tieto veci jednoducho odopriete a schudnete. Veď inak to ani nejde. Je ale omnoho výhodnejšie vedieť tieto chute ovládať a dostať organizmus do hormonálnej rovnováhy tak, aby takéto chute ani neprichádzali. A potom si môcť pochutnať a pomaškrtiť úplne bez problému.

                Najväčšou príčinou „jojo“ efektu je určite strata svalovej hmoty. Keď chudnete, chudnete rovnako z tuku aj zo svalovej hmoty.  Ak niekto chudne a myslí si, že stráca len tuk, je to obrovský omyl. Pri chudnutí strácate sval a tuk rovnocenne. Tu vlastne vzniká problém, keď hneď po ukončení diety zjete rovnaké množstvo potravín ako pred začatím diety, ale telo má menší obsah svalstva to znamená, že vie spracovať len menej prijatého jedla a ostatné už musí premeniť na tuk, lebo ho nemá kde použiť. Tomu sa dá zabrániť len tak, že počas chudnutia budete svalovú hmotu zároveň naberať.

                 Skvelá správa a skúsenosť z kurzov chudnutia je, že kvalitné nastavenie organizmu je tak silné, že aj pri krátkodobom porušení jedálničku a vynechaní zopár tréningov klienti nikdy nepribrali a niektorí počas toho dokonca chudli.

Pre viac info alebo prihlásenie sa na kurz chudnutia nás kontaktujte - klikni SEM

Ďalšie články...

  1. Prečo nevieme schudnúť?